ABOUT NOPAC

Northern Polytechnic Accounting Club (NOPAC) dahulunya dikenali sebagai Kelab Akauntansi telah ditubuhkan pada tahun 2004 lagi. Ia dianggotai oleh pelajar Diploma Akauntansi (DAT/PAT/QAT) dan Sijil Penyimpanan Kira (SPK) dari semester 1 hingga 6.

Pelbagai aktiviti dilaksanakan dalam usaha meningkatkan nilai tambahan kepada pelajar program perakaunan PSP.

Dengan wujudnya blog ini, pelajar dan bekas pelajar boleh menggunakan link untuk memperolehi pekerjaan, maklumat tentang perakaunan, pencukaian, pengauditan, keusahawanan, badan-badan kerajaan, politeknik dan sebagainya.

Friday, November 19, 2010

SELAMAT BERCUTI KEPADA SEMUA

Mulai 12.11.2010 semua pelajar tamat peperiksaan bagi sesi Julai 2010. Alhamdulilah semua berjaya menjawab dengan baik dan boleh check result sendiri menerusi web psp iaitu www.psp.edu.my/pspweb selapas dua minggu peperiksaan tamat.

Kepada semua selamat bercuti. Saya amat mengharapkan pelajar DAT/PAT/SPK yang telah melaksanakan aktiviti bersama Penasihat Akademik boleh memberikan gambar dan cerita tentang aktiviti yang anda laksanakan supaya saya boleh memasukkan dalam blog ini. Kebetulan saya adalah PA kepada DAT maka banyak gambar ada saya jer..jangan marah! Tapi anda boleh juga..tapi jumpa saya dan berikan gambar anda semua. InsyaAllah saya akan masukkan disini.

Selamat datang kepada Sesi Januari 2011...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...